2010

Januari: Plattångsförbud, sälen med pappa, personer slutade i klassen, nyår på ickholmen, flippade när jag fick papper från solna tingsrätt.
Februari: Rättegång, något av det jobbigaste jag gjort, behövde träffa en person som inte ens kunde se på mig, plattångsförbud = slut, skidresa med skolan.
Mars: Var på konsert i kyrkan, jag och cornelia började hänga på påsklovet som förändrade mitt liv. Pain i skolan, smsade med cornelia hela tiden, vi möttes varje rast.
April: Bröt mig loss från allt, började umgås med folk i skolan, var i dalarna på påsklovet och åkte snowboard. 
Maj: Jag och cornelia spelade på mammas 50-årsfest.
Juni: Sommarlov, jobbade första veckan (ung omsorg), midsommar på lisön, trodde för mycket och blev lurad.
Juli: Dalarna, grisfest, sommarjobbade på svenska bostäder halva månaden, åkte till dalarna på helgerna.
Augusti: Sommarjobbade och gjorde allt jag inte hunnit med under sommaren, skolan började, ny gitarr och ipod, all time low!! Blev teamledare.
September: Jobbigt med ny skola och ingen trygghet, slutet av september kom vändningen, ny gitarr igen.
Oktober: Lina fyllde år, fest hos sara.
November: Dalarna hela höstlovet, fyllde 17, maskerad, jag var lady gaga.
December: Var i dalarna och åkte snowboard, spenderade nyår med jenny, det var sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0